Calidad de las Prácticas Pedagógicas en Programa de Pregrado
Main Article Content
Abstract
Article Details
Downloads
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright and Open Access
TS Cuadernos de Trabajo Social fully adheres to all international declarations (Budapest, Bethesda, and Berlin) in favor of the broadest and unrestricted open access (open access and open data) in terms of dissemination and reuse of its contents. All contents of TS Cuadernos de Trabajo Social are governed by the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (CC BY-SA 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/.
In accordance with this license, authors and editors authorize free access to their works, allowing readers to copy, distribute, and transmit them through various means, ensuring wide dissemination of the published scientific knowledge. Whenever a work published in TS Cuadernos de Trabajo Social is distributed or transmitted by various means, the authors and the journal retain attribution rights (authorship and license). Any derivative work based on this publication must cite the source and be shared under the same terms. Non-commercial rights over the contents are permitted.
TS Cuadernos de Trabajo Social does not claim any rights over the published production, except the requirement that it be original. The authors retain intellectual property, and the right to copy can be exercised freely, only requesting the courtesy of indicating the original publication source.
References
Brunner, J. J. (2000). “Innovación en las políticas y políticas de innovación”. En: Quinto Seminario Internacional [comp.], Políticas de Educación Superior: ¿Tiempo de Innovar? (pp. 1-13). Santiago: Consejo Superior de Educación.
Harvey, L. (1998). “Poniéndose de acuerdo sobre la “Calidad”: Relación entre Calidad y Aprendizaje”. En: Conferencia en el III Seminario Internacional [comp.], El desafío de la Calidad en la Educación Superior (pp. 2-21). Santiago: Consejo Superior de Educación.
Rosso, P. P. (2000). “Rol del Estado en la Educación Superior”. En: Quinto Seminario Internacional [comp.], Políticas de Educación Superior: ¿Tiempo de Innovar? (pp. 1-16). Santiago: Consejo Superior de Educación.
Lemaitre, M. J. (1998). “Una definición de política: El programa MECE para la educación superior”. En: Revista Calidad en la Educación,
1998: 1-5.
Rodríguez, O. (2001). Evaluación de las Prácticas Pedagógicas en el Programa de Licenciatura en Trabajo Social. Concepción: Universidad de Playa Ancha Ciencias de la Educación.