Main Navigation
Main Content
Sidebar
Toggle navigation
Register
Login
Inicio
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Ethics Statement
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Home
Archives
No. 11 (2014): TS Cuadernos de Trabajo Social, Junio 2014
CARACTERIZACIÓN DE LOS ESTUDIANTES DE PRIMER AÑO DE MEDICINA Y TECNOLOGÍA MÉDICA, UNIVERSIDAD SAN SEBASTIÁN, SEDE CONCEPCIÓN, EN BASE A VARIABLES ASOCIADAS AL ENTORNO FAMILIAR / Profile of first year medicine and technological medicine students, Universidad San Sebastian, Concepcion campus, based on family related variables
Emilio Muñoz Muñoz, Mario Sandoval Manríquez, Luis González Bravo
1-17
PDF (Español (España))
LA INTERVENCIÓN SOCIAL EN EL ÁREA RURAL: REFLEXIÓN Y DESAFÍO SOCIAL / Intervention in rural areas: challenges and reflection
Sandra Ortiz Ramírez
18-22
PDF (Español (España))
JÓVENES Y PARTICIPACIÓN POLÍTICA: ¿NO AFECCIÓN PARTIDISTA O NUEVAS CIUDADANÍAS? / Youth political involvement: no political affiliation or new citizenry?
Cristián Orellana Fonseca, Bruno Bivort Urrutia, Fernando Farías Olavarría, Soledad Martínez Labrín
23-33
PDF (Español (España))
RECONSTRUCCIÓN DE LA VIDA COTIDIANA. LA CARA INVISIVILIZADA TRAS EL TERREMOTO Y TSUNAMI DEL 2010 / Reconstruction of every day life. The hidden side after the 2010 earthquake and tsunami
Marcela Salgado
34-42
PDF (Español (España))
REFLEXIÓN EN TORNO A LAS CONSTRUCCIONES SIMBÓLICAS DE LOS/ LAS PROFESORES/RAS RESPECTO DE LA “INCLUSIÓN EDUCATIVA” DE HIJOS E HIJAS DE INMIGRANTES EN EL SISTEMA EDUCATIVO CHILENO / Reflections surrounding the symbolic constructions of teachers regarding “inclusive education” for
Claudia Carrillo
43-56
PDF (Español (España))
INTERVENCIÓN SOCIAL INTERDISCIPLINARIA: APORTES DESDE LA PROPUESTA EPISTEMOLÓGICA DE ADORNO / Interdisciplinary social intervention: contributions from the epistemological approach of Adorno
Alejandra González Celis
57-64
PDF (Español (España))